فرماندارشهرستان تفت گفت: حضور حداكثری مردم در انتخابات مجلس نهم بار دیگر عظمت این ملت  آگاه، با بصیرت و ولایتمدار را به رخ همه جهانیان می كشاند و مهر تاییدی بر مشروعیت و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی می زند.

 

 

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان تفت،"ابوالقاسم دهقان"  افزود: همه مسوولان باید با بكارگیری تمام توان خود تلاش كنند تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند سالم، باشكوه و با نشاط تر از انتخابات گذشته برگزار شود تا بار دیگر منافقان و دشمنان اين نظام خوار و مایوس شوند.

 

 

ابوالقاسم دهقان اظهار داشت: دشمنان نظام با بكارگیری ابزارهای تبلیغاتی، رسانه ای و ماهواره ای سعی در مخدوش كردن فضای كشور در آستانه انتخابات و ممانعت از حضور حداكثری مردم ولایتمدار را دارند در این شرایط می طلبد اقشار مختلف جامعه بار دیگر با اثبات پایبندی خود به نظام دینی و مردم سالار جمهوری اسلامی حضوری گسترده در پای صندوق های اخذ رای داشته باشند تا این حضور پاسخی دندان شكن و قاطع به دشمنان نظام باشد.

 

 

رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مركز حوزه انتخابیه تفت و ميبد از آمادگی كامل این شهرستان و شهرستان ميبد و بخش هاي مستقل نير و گاريزات برای برگزاری انتخابات نهم در روز دوازدهم اسفندماه خبر داد و افزود: مردم مومن، متعهد و انقلابی این شهرستانها منتظر این روز هستند تا افتخار دیگری برای كشور خود رقم بزنند.

 

 

وی بر فراخوانی قشرهای مختلف مردم بخصوص جوانان برای شركت در انتخابات مجلس نهم بدون هرگونه جانبداری از حزب و جناح خاصی تاكید كرد و خواستار اطلاع رساني و تشريح ضرورت ضرورت شركت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی ائمه محترم جمعه و جماعات ،دستگاههای اجرایی و متولیان انتخابات برای همه مردم شد.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا